laupäev, 1. detsember 2012

Pahupidikooli isemoodi lood


Autor: Louis Sachar
Illustreerinud: Hillar Mets
Tõlkinud: Leelo Märjamaa

Katkend raamatust:
"Joe, sa pead numbrid selgeks õppima," ütles proua Pärl.
"Proua Pärl, aga ma tunnen numbreid," ütles Joe.
"Lubage mind vahetundi."
"Kõigepealt loe kümneni," ütles proua Pärl.
Joe luges kümneni: "6, 8, 12, 1, 5, 2, 7, 11, 3, 10."
"Ei, Joe, sa loed valesti," ütles proua Pärl.
"Ei loe," vaidles Joe."Ma lugesin kümneni."
"Aga see oli valesti," ütles proua Pärl. "Ma näitan sulle." Ta asetas lauale viis pliiatsit. "Mitu pliiatsit siin on?"
Joe luges pliitsatsid kokku. "4, 6, 1, 9, 5. Siin on viis pliiatsit, proua Pärl."
"See pole õige vastus," ütles proua Pärl.
"Mitu pliiatsit siis siin on?" küsis Joe.
"Viis." Vastas proua Pärl.
"Seda ma ju ütlesin," ütles Joe.

Pahupidikool pidi olema 1korruseline hoone, kus on kõrvuti 30klassi. Aga ehitajad ehitasid selle pahupidi. Nüüd on see 30. korruseline ehitis,igal korrusel 1 klass!
See on väga huvitav raamat. Mul hakkas kahju lastest, kes pidid iga päev 30. korrusele kõndima. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar